Chatbot voor festivals
Bijna 2 jaar lang hebben organisaties geen festivals mogen organiseren. Sinds 25 September zijn deze weer mogelijk. Veel mensen zijn hier ontzettend blij mee. De sfeer die op festivals hangt vind je nergens anders. Het is vaak mooi weer, iedereen heeft prachtige outfits aan, er wordt muziek gedraaid, gegeten en gedronken. Al met al een festival brengt een leuke sfeer met zich meer. Festivals worden gehouden over de hele wereld en duren soms zelfs enkele dagen. In Nederland zijn er jaarlijks ongeveer 1000 festivals die door bijna 20 miljoen bezoekers worden bezocht. Overal deze festivals is ook informatie te vinden op hun eigen website. Voor de bezoekers is niet altijd alle informatie even duidelijk. Hiervoor zou een chatbot een goede uitkomst kunnen zijn.
Wat is een chatbot?
Door het integreren van een chatbot op de website worden gespreken met de websitebezoekers geautomatiseerd en wordt er tijdbesparing mogelijk gemaakt. Op de manier wordt persoonlijke service gecombineerd met automatisering. De chatbot kan chats beantwoorden van veel gestelde vragen, helpt websitebezoekers en verzamelt warme leads. De chatbot is voor websitebezoekers 24 uur per dag beschikbaar. Als de chatbot geen antwoord heeft op de chat wordt deze doorverwezen naar de chatspecialisten van Chatkracht. Zij pakken deze chat op beantwoorden deze. Dit doen zij doormiddel van kenniscentrum. Hier staat alle informatie over de desbetreffende organisatie.
De toegevoegde waarde van een chatbot
Een chatbot is 24 uur per dag beschikbaar voor websitebezoekers. Op deze manier creëer je een betere bereikbaarheid voor websitebezoekers. Ook wordt dit zeer prettig ervaren aangezien er niet lang hoeft worden gewacht op een antwoord via de mail of telefoon. Doormiddel van een chatbot wordt een deel van de klantenservice uit handen genomen. Op deze manier blijft er tijd over voor andere werkzaamheden. Bent u geïnteresseerd in de chatbot? Neem gerust contact op via onze live chat op onze website!